Christ Worship Centre
‘people are our heart and Jesus is our message’

Wie zijn wij

 Christ Worship Centre is een dynamische en eigentijdse kerk. Een kerk waar mensen samenkomen om elkaar te ontmoeten en God te aanbidden.  

Wij vinden het belangrijk om te bouwen aan relaties, samen groeien in het geloof en dat dit zijn uitwerking heeft in ons dagelijks leven en dat van anderen.
Aanbidding (worship) is een levensstijl en daarom belangrijk in Christ Worship Centre en niet alleen tijdens de celebrations op zondagen.

In onze ‘celebrations’ aanbidden we God met moderne Engelstalige liederen onder leiding van het aanbiddingsteam en worden we bemoedigd door een inspirerende en relevante predicatie vanuit Gods Woord.
Na afloop van elke celebration is het tijd voor ontmoeting, om elkaar te spreken en nieuwe mensen te ontmoeten.

Christ Worship Centre is een kerk waar iedereen zich veilig voelt en waar jong en oud zich blijvend kunnen ontwikkelen en geholpen worden om hun bestemming te vinden.

Ook kinderen zijn belangrijk in Christ Worship Centre en hebben wij ook voor hen een speciale gelegenheid gecreëerd genaamd CWC-Kidz". Wij willen dat zij ook een geweldige ervaring hebben op zondagochtend. CWC-Kidz is een plek waar kinderen plezier hebben, leren over het geloof en nieuwe vriendjes maken.

 

Onze visie

Christ Worship Centre is een familiekerk waarin Jezus Christus centraal staat. Wij geloven dat een ontmoeting met Jezus voor altijd levens verandert en dat aanbidding een levensstijl is.

Missie

Wij houden van mensen en willen dat zij in Jezus gaan geloven, een volgeling van Hem worden en tot hun levensbestemming komen.

Als gelovigen weten wij dat ons perspectief op het leven niet beheerst wordt door onze omstandigheden maar op een Persoon, Jezus. Hij heeft gezegd dat Hij Dezelfde is vandaag, gisteren en tot in eeuwigheid. Al wie zijn geloof op Hem bouwt zal nooit teleurgesteld worden. Dat is het perspectief voor iedere gelovige, voor iedere kerk. Zoals de apostel Paulus heeft gezegd toen hij geboeid in de gevangenis zat: mij kun je in de boeien slaan maar het Evangelie kun je nooit in de boeien slaan! Vanuit dit perspectief hebben wij nog steeds visie voor ons als plaatselijke kerk. Wij laten ons niet gijzelen of monddood maken door welke omstandigheid dan ook. Daarom hebben wij als Christ Worship Centre visie en blijven wij het Evangelie verspreiden..

Januari 2022

Wij gaan weer een heel nieuw jaar tegemoet. Vele mensen vragen zich af wat 2022 zal brengen. Blijven wij bang in een pandemie verspreid door de media en blijft daardoor het zicht op ons perspectief op het leven vertroebeld? Als gelovigen weten wij dat ons perspectief op het leven niet ligt in onze omstandigheden maar op een persoon gericht is die heeft gezegd dat Hij Dezelfde is vandaag, gisteren en tot in eeuwigheid. Al wie zijn geloof op Hem (Jezus) bouwt zal nooit teleurgesteld worden. Dat is het perspectief voor iedere gelovige, voor iedere kerk. Zoals de apostel Paulus heeft gezegd toen hij geboeid zat in de gevangenis: mij kun je in de boeien slaan maar het Evangelie kun je nooit in de boeien slaan! Vanuit dit perspectief hebben wij nog steeds visie voor ons als plaatselijke kerk. Wij laten ons niet gijzelen of monddood maken door welke omstandigheid dan ook. Daarom hebben wij als CWC Visie voor 2022 en blijven wij het Evangelie verspreiden.

Pastor James

Onze cultuur

  • Cultuur van liefde - Jezus liefde is voor alle mensen. Ons hart klopt voor ALLE mensen. Het doel van Christ Worship Centre is om Gods liefde te laten zien aan diegene die God nog niet kennen.
  • Cultuur van worship - Worship is meer dan het zingen van een lied. In Christ Worship Centre geloven wij dat Worship een levensstijl is. Het gaat om een persoonlijke relatie met Jezus en dat Hij gezien en aanbeden wordt door onze Worship.
  • Cultuur van familie zijn - Kerk is familie. Ons verlangen is dat jij je welkom voelt binnen CWC en ervaart dat je hier thuis bent. Wij geloven in de kracht van familie zijn.
  • Cultuur van eren - Wij eren op de eerste plaats God en dan elkaar. Dit betekent dat wij met God en met elkaar op een respectvolle manier omgaan.
  • Cultuur van excellence - Excellence betekent niet perfectie maar uitmuntendheid. We doen ons uiterste best om in alles wat we voor God doen, het beste resultaat te behalen.



Voorgangers
Ons Team
CWC-Kidz
Bestuur

 


 
 
 
 
E-mailen
Bellen
Map
Info
Instagram